62 procent widzów korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji ? wzrost o 18 punktów procentowych w ciągu jednego roku 67 procent wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy 60 p
24 stycznia 2013 r. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych ? RESPECT Index. Nowy skład indeksu będzie obowiązywał od 1 lutego przez rok.W obecnej, VI edycji, znalazło
Rozwiązanie dostępowe Netii – kompleksowy router Netia Spot otrzymał wyróżnienie w prestiżowym konkursie IDI Design Awards 2011.Przeprowadzany od 13 lat konkurs Irlandzkiego Instytutu Designu (Irish Design Institute
AVM na targach Mobile World Congress 2018Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych: WiFi w topologii mesh by uzyskać lepszą wydajność sieci domowej W czasie Mobile World Congress w Barcelonie (26.02-1.03.2018) firma AVM z
Ericsson powiększa swoje globalne centrum usługowe w Chinach o nowy oddział w Xi?an, który obejmuje pierwsze globalne centrum sterowania sieciami w Azji Wschodniej oraz nowe centrum usług standardowych Nowy oddział zaspokaja z
Astell&Kern SE200 A&futura – pierwszy na świecie odtwarzacz Multi-DACAstell&kern SE200 to drugi model z serii przenośnych Hi-end’owych odtwarzaczy audio Astell&Kern A&futura. Jest on pierwszym na świeci
Tom Ruhan, członek zarządu i Dyrektor ds. Prawnych i Akwizycji Netii, został już po raz trzeci wybrany na przewodniczącego ECTA – największej w Europie organizacji zrzeszającej operatorów alternatywnych i dostawców roz
Netia otrzymała tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów 2011” w kategorii „Usługi internetowe”. Nagroda przyznawana jest na podstawie Ogólnopolskiego Badania Preferencji i Postaw K
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.