Telewizja Osobista Netii otrzymała wyróżnienie jako Usługa Roku 2011 w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji, towarzyszącemu XII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Podczas XIV Wielkiej Gali Złotyc 
     Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii – ogłoszony został konkurs dla 
     Od stycznia tego roku do grona klientów Netii dołączyły trzy wiodące uczelnie wyższe – warszawska Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technolog 
     Relacja nastolatków rozpoczyna się wraz ze zmianą statusu na FacebookuTelefoniczne wiadomości tekstowe są przydatne, ale nic nie zastąpi bezpośredniego spotkaniaTelefon jest narzędziem ułatwiającym relacje towarzyski 
     China Mobile Hong Kong (CMHK) wybiera firm? Ericsson w celu wprowadzenia technologii TDD w swoich komercyjnych sieciach LTEEricsson i CMHK wspólnie zbuduj? w Hongkongu sie? konwergentn? LTE FDD/TDD opart? na standardach 3GPP, 
     Ericsson podpisał pięcioletnią umowę o zarządzanie siecią Orange w SzwajcariiW styczniu 2013 r. do zespołu firmy Ericsson dołączy około 100 nowych pracownikówEricsson zwiększy swój udział w rynku Managed Services w Eu 
      Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro 
      Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich 
     Kompetencje, procesy biznesowe i rozwiązania związane z  IT w telekomunikacji, a także OSS/BSS będą kluczowe, by odpowiedzieć na wymagania sieciowego społeczeństwa. Dotychczasowe doświadczenie firmy Ericsson pokazuje, że ko 
     Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.