20 marca 2012 roku rada nadzorcza firmy Netia SA powołała jednomyślnie Mirosława Godlewskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki na kolejną, pięcioletnią kadencję. Prezes Zarządu Netii został powołany po raz
Firma Ericsson zdobyła nagrodę ?Produkt roku? magazynu Electronic Products, jednego z najważniejszych czasopism dla inżynierów elektroników, przyznaną za nowatorskie przetwornice cyfrowe DC/DC 3E* BMR456 i BMR457 z serii Advance
35 wiodących firm z branży energetycznej i ICT, instytuty badawcze i uniwersytety utworzyły międzynarodowe konsorcjum FINSENY (Future INternet for smart ENergY). Jest ono częścią europejskiej inicjatywy Future Internet Public Pr
• Börje Ekholm, prezes i dyrektor generalny Ericsson: setny kontrakt 5G jest kamieniem milowym, który odzwierciedla zaangażowanie firmy Ericsson na rynku komunikacyjnym na całym świecie• W ramach stu podpisanych kontraktów,
Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za II kwartał i I półrocze 2012 roku. Skorygowany zysk EBITDA osiągnął rekordowy poziom 156,2 mln zł (wzrost o 17 proc. w porównaniu do I kw. 2012), a zysk netto wyni&oacu
Od najbliższego weekendu wyłącznie na antenie Orange sport będzie można oglądać wybrane mecze I ligi piłki nożnej. Orange sport pokaże minimum 1 mecz w kolejce. Wybrane mecze będzie można także oglądać w internecie i tel
Relacja nastolatków rozpoczyna się wraz ze zmianą statusu na FacebookuTelefoniczne wiadomości tekstowe są przydatne, ale nic nie zastąpi bezpośredniego spotkaniaTelefon jest narzędziem ułatwiającym relacje towarzyski
Netia S.A. jest partnerem polskiego Pawilonu Narodowego podczas prestiżowych targów telekomunikacyjnych, rozpoczynających się w poniedziałek, 24 października br. w Genewie. Inicjatorem polskiej obecności w tym wydarzeniu j
31 sierpnia 2017ASUS Republic of Gamers prezentuje najnowszą serię produktów dla graczy na targach IFA 2017Światowa premiera laptopa dla graczy ROG Chimera oraz zakrzywionego monitora gamingowego ROG Strix XG35VQ, a także europe
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne