Grupa Kapitałowa TelForceOne, lider rynku akcesoriów mobilnych oraz aparatów komórkowych kategorii Dual-Sim i Simple Life, wygenerowała w trzecim kwartale 2011 r. 28,0 mln zł przychodów. Stano
Najsilniejszą motywacją do korzystania z nielegalnych treści jest brak legalnej alternatywyTrzy największe bariery w korzystaniu z Video on Demand /VOD/ to cena, mało filmów, brak dostępu do VOD na wybranym urządzeniuRozw�
13 grudnia, w 30-tą rocznicę ogłoszenia w Polsce stanu wojennego, premierę telewizyjną będzie miał dokument „Obława” oparty na historii przywódców Solidarności i czołowych polskich opozycjonist&oacut
Ericsson Consumer Lab podaje, że w Polsce użytkownicy mobilnego Internetu stanowią 55% wszystkich internautów. Jest to udział wyższy, niż w Wielkiej Brytanii (43%) i USA (31%). Wśród polskich internautów wid
TP już po raz drugi zaprasza na film sensacyjny w klimacie PRL. Od jutra na ekrany kin wchodzi „Sztos 2” w reżyserii Olafa Lubaszenki - kolejna koprodukcja TP. W scenerii mroźnej zimy 81 roku, niezły numer wykręcą Jan
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny
Netia wprowadziła nowy pakiet usług „Internet i Telefon w stałej cenie dla Firm”. Oferta skierowana do małych firm to m.in. jeden z najtańszych na rynku dostępów do internetu (w pakiecie już za 29,90 zł netto
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w