Skip to content
sobota, 1 listopada, 2025
Latest:
  • Firmy powinny zawsze spodziewać się cyberataku – jak przygotować się na zagrożenia?
  • GUS o e-handlu we wrześniu – eksperci komentują
  • Matrix Audio – Druga generacja streamerów audio
  • Elektromobilność jedyną drogą? Czas to przemyśleć
  • IFA 2022: Samsung stawia na życie w duchu smart oraz zrównoważoną przyszłość
Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji

Telegrafia

Aktualności i wiadomości prasowe: technologia, urządzenia, przemysł, przemysł energetyczny

  • telegrafia.pl
  • Audio
  • Bezpieczeństwo
  • Elektronika
  • Sieci
  • Technologia
  • Telekomunikacja
  • Wiadomości branżowe
TikTok

Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji

Opublikowano 4 lata temu: 1 października, 20216 października, 2021 telegrafia.pl Przeczytasz w: 3 minut/y
https://www.telegrafia.pl/ › TikTok
Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji
Informacja prasowa Warszawa, 5 października 2021 r. Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską

Informacja prasowa Warszawa, 5 października 2021 r.

Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space.
Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji

Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin), gwiazdy social mediów będą twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars, należącej do spółki Stars.Space S.A. Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają 17,9 mln obserwujących. 10 października 2021 r. startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Jeszcze wcześniej, 7 października spółka rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji Stars.Space S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln złotych.

Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, w ubiegłym tygodniu uruchomiła sklep internetowy i zaczęła wprowadzać kosmetyki marki Stars from the Stars na półki ponad 1500 drogerii Rossmann. W kampanię marketingową kosmetyków, która rusza 10 października będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.

– Marketing nowej marki oparliśmy w dużej mierze o ekosystem TikToka. Jest to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Dowodem na niezwykły potencjał TikToka są wcześniejsze doświadczenia w pracy dla marki OnlyBioLife, której profil na tej platformie przekroczył 100 tysięcy obserwujących i jest pod tym względem numerem jeden w kategorii beauty w Polsce. Ze sprzedażą Stars from the Stars ruszyliśmy w ubiegłym tygodniu, a profil ma już ponad 6 tys. obserwujących. W najbliższym czasie pokażemy na liczbach jak to zainteresowanie przekłada się na sprzedaż kosmetyków – podkreśla Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space S.A.

Spółka stawia również na kanał offline, która jest realizowana przez sieć drogerii Rossmann. W trakcie kampanii marketingowej półki z kosmetykami Stars from the Stars będą oznaczone logiem TikToka. – Rossmann to nasz wyłączny partner na Polskę. Rodzimy rynek tak naprawdę to nasz pierwszy krok. Prowadzimy już zaawansowane analizy związane z wejściem na rynki międzynarodowe. W przyszłym roku chcemy pojawić się w Rosji oraz w krajach Bliskiego Wschodu. Na tych rynkach TikTok również będzie naszym partnerem marketingowym – zaznacza Maciej Zegarski.

Stars.Space rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji, która potrwa do 20 października 2021 r.. Spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych (13,1% udział w kapitale zakładowym) na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji spółki będą prezentowane na platformie CrowdConnect.pl, a firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Po zakończeniu oferty publicznej Stars.Space planuje rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

—————————-

O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Firma zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.

Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.

Bezpośredni link:
Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji https://www.telegrafia.pl/gwiazdy-tiktoka-wspieraja-stars-space-spolka-rozpoczyna-w-tym-tygodniu-oferte-publiczna-akcji

#tik tok cake #jakie hashtagi tiktok #pink tiktok #tik tok o przyjaźni #którego tiktokera wolisz #tiktok dole whip
  • ← Abyss – słuchawkowy absolut z Ameryki w Polsce
  • Kinera & Queen of Audio – słuchawki ładnie grające i ładnie wyglądające. →
Ciekawe artykuły

Netia dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście

Netia wygrała przetarg na dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W ramach projektu, zapewniać będzie m.in. telefonię IP, dostęp do internetu i usługę Netia Co

Sposoby komunikowania się nastolatków ? badanie przeprowadzone przez Ericsson Consumerlab

Relacja nastolatków rozpoczyna się wraz ze zmianą statusu na FacebookuTelefoniczne wiadomości tekstowe są przydatne, ale nic nie zastąpi bezpośredniego spotkaniaTelefon jest narzędziem ułatwiającym relacje towarzyski

Walentynkowy konkurs Netii

Netia ogłasza wielki konkurs Walentynkowy. Do wygrania dwuosobowa wycieczka do Hollywood i wiele innych atrakcyjnych nagród. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy do 14 lutego aktywować usługę HBO GO dostępną w ofercie

Internet w pracy i w mieście – trendy konsumenckie 2013 roku

 PRZYNIEŚ WŁASNY INTERNET DO PRACYAby pozostać w kontakcie ze swoimi sieciami przyjaciół przez cały dzień, pracownicy przynoszą do pracy własne smartfony z prywatnie wykupioną subskrypcją oraz ulubionymi aplikacjami i us�

Lodówka, która pomieści smaki lata

Lodówka, która pomieści smaki lata
Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzyw i owoców. Freggia prezentuje […]

Chmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejsze

Chmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejsze
Informacja prasowa 25/04/2019 Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcej Chmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejsze Usługa „Platform […]

Netia wzmacnia swoją pozycję na rynku Data Center

Netia rozbudowała o kolejne 500 m2 swoje centrum kolokacyjne w Warszawie. Jeszcze bardziej znaczące zwiększenie potencjału Netii na rynku Data Center nastąpiło na skutek powstania Data Center Alliance (DCA). W ramach DCA Netia ws

Ericsson w czołówce producentów systemów OSS i BSS oraz platform świadczenia usług

Ericsson zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem przychodów za rok 2011  w segmencie systemów wspomagających eksploatację i działalność biznesową firm telekomunikacyjnych (BSS, OSS i SDP).Z opub

Ericsson i ZTE rozwiązują problemy z licencjami patentowymi

Ericsson i ZTE rozwiązują problemy z licencjami patentowymiObie strony wycofują wszystkie powództwa sądoweZTE podpisuje umowę w sprawie opłat licencyjnych dotyczących pewnych patentów firmy EricssonW kwietniu

Rozmiar wyświetlacza nie ma znaczenia. 67 proc. osób ogląda telewizję na urządzeniach mobilnych

67 proc. osób (spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach) ogląda materiały wideo na ekranach tabletów, smartfonów i laptopówRośnie popularność usług VOD (wideo na żądanie). Korzysta z nich już ponad 60 proc. osó
listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
https://www telegrafia pl/b/ewakuacja-mienia-systemem-brygadowym-polega-na/, https://www telegrafia pl/b/mikrofony-1d-kolory/, https://www telegrafia pl/auralic-sirius-g2-1-optymalizacja-odsluchu-na-powaznie/, https://www telegrafia pl/b/audioengine-a5-recenzja/, Słuchawki 4000 Ohm, витольд Томашевский, garmin praca wrocław, sieć 5G 2021 opinie, Słuchawki dla niesłyszących, garmin fabryka wrocław kontakt
    Kurs językowy norweski Tłumaczenia norweski Kurs językowy i szkolenia, Tłumacz norweski
jak śledzić co dziecko ogląda na telefonie, side*view*LED (Sp z o o) loc:pl, dane wrazliwe 2017, evolved packet core, schody winylowe, film telegrafia, telegrafiq na androida, ze smartfona przez fritzbox, https://www telegrafia pl/b/mikrofony-1d-kolory/, sieć 5G 2021 opinie
Tagi
dlaEricssonfirmyjakjestktnbspoacuteorazponadprzezrokusiecitaktechnologiitymugiurzwwwza
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.