Ericsson przejmuje 100% akcji firmy ConceptWave, która ma centralę w Toronto i zatrudnia 170 pracownikówJedne z najlepszych na świecie systemów zarządzania zamówieniami i katalogiem produktów wzmocnią ofertę OSS i BSS firmy
Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab objęło mieszkańców 13 wielkich miast reprezentujących 100 milionów ludziOkoło 40% ludzi zamieszkałych w miastach używa smartfonów i wykorzystuje informacje mobilne do rozwi�
Łączność satelitarna BGAN wspiera prace inżynieryjne Armii Amerykańskiej oraz wzmacnia morale żołnierzy przebywających w Iraku i Afganistanie. Dwa nowe rządowe kontrakty przyznane partnerom Inmarsat pokazują szeroki zakres u
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy
Od 19 listopada bieżącego roku funkcję nowego wiceprezesa i dyrektora działu badawczo-rozwojowego firmy Ericsson (Ericsson Research) będzie pełniła Sara MazurSara Mazur, obecna dyrektor ds. zarządzania systemami w dziale siec
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
3 Italia zleciła firmie Ericsson transformację i modernizację swojej istniejącej infrastruktury 3G, obejmującej szerokopasmową komórkową sieć dostępową, sieć rdzeniową i sieć transportową, do architektury HS
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s
Dobry zasięg i brak ograniczeń w korzystaniu z Internetu są głównymi czynnikami, decydującymi o wyborze oferty operatora Liderzy Internetu są w sieci prawie codziennie. Częściej, niż pozostali internauci