Ericsson zmodernizuje sieci 2G i 3G oraz dostarczy infrastrukturę LTE operatorom z Grupy Telekom Austria w Austrii (A1) i Chorwacji (Vipnet)Użytkownicy zyskają usługi LTE oraz lepszą mobilną komunikację szerokopasmowąDzięk
Godny zaufania, pomocny i szczery ? taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskompliko
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko
Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał i pierwsze dziewięć miesięcy 2011 roku. W porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego przychody wzrosły o 1 proc. Skorygowany zysk EBITDA za pierwsze dziewięć miesi
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.
Projektant jachtów Juan Kouyoumdjian został pierwszym laureatem nagrody Ericsson Trophy, przyznawanej za najlepsze technologie i projekty w świecie sportu.Kouyoumdjian zaprojektował jacht Groupama, który właśnie zwyciężył w
Wiedeński Sąd Gospodarczy, orzekając jako sąd I instancji, nie uchylił wyroku częściowego arbitrów z dnia 24 sierpnia 2010 roku w sporze TP i DPTG. Decyzja sądu nie jest prawomocna. Od wydanego dziś orzeczenia, TP przys
Netia wprowadziła nowe warianty Mobilnego Internetu. Do dotychczasowych pakietów dodano nowe z limitami do 10 i 20 GB transferu oraz przepływności do 4 Mbit/s. Wprowadzono też nową usługę dodatkową – Transfer Nocny
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne