Podczas organizowanego przez Vertiv spotkania LinkedIn Live omówiona zostanie sytuacja na globalnym rynku usług kolokacyjnychWarszawa [11.09. 2020] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz rozwiąza
Dwukrotny wzrost w 12 miesięcy, od II kw. 2010 do II kw. 2011Wśród aktywnych użytkowników zaawansowanych telefonów tygodniowa wielkość ruchu jest podobna niezależnie od używanego systemu operacyjnegoW
Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
Podczas tegorocznej edycji kongresu Netii ?Biznes to Rozmowy? gośćmi specjalnymi będą przedstawiciele firm Microsoft, Ericsson i F-Secure. Opowiedzą m.in. o swoich doświadczeniach zawodowych w międzynarodowych firmach z perspekt
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Netia wprowadziła nowy pakiet usług „Internet i Telefon w stałej cenie dla Firm”. Oferta skierowana do małych firm to m.in. jeden z najtańszych na rynku dostępów do internetu (w pakiecie już za 29,90 zł netto
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Dobry zasięg i brak ograniczeń w korzystaniu z Internetu są głównymi czynnikami, decydującymi o wyborze oferty operatora Liderzy Internetu są w sieci prawie codziennie. Częściej, niż pozostali internauci
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? z wystąpieniami gości specjalnych, wśród których znajdzie się m.in. założyciel serwisu Flickr, rozpocznie się już jutro o godzinie 10.00 w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach.
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj