Zbliża się 23. edycja wystawy Audio Video ShowDo startu 23. odsłony Audio Video Show zostało mniej niż dwa miesiące. W dniach8-10 listopada loże VIP PGE Narodowego oraz apartamenty luksusowych warszawskich hoteli – Golden Tu
Tom Ruhan, członek zarządu i Dyrektor ds. Prawnych i Akwizycji Netii, został już po raz trzeci wybrany na przewodniczącego ECTA – największej w Europie organizacji zrzeszającej operatorów alternatywnych i dostawców roz
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Telewizja Osobista Netii otrzymała wyróżnienie jako Usługa Roku 2011 w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji, towarzyszącemu XII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Podczas XIV Wielkiej Gali Złotyc
SSR 8010, nowy produkt z rodziny Smart Services Router 8000, ułatwia elastyczne planowanie przepustowości sieci, pozwala obniżyć całkowite koszty użytkowania i zwiększyć efektywność energetycznąSSR 8010 oferuje skalowal
Netia uruchomiła sklep internetowy eMarket (netia.emarket.pl), w którym klienci mogą zakupić szeroką gamę urządzeń elektronicznych, w tym akcesoria, tj. drukarki czy anteny TV, pozwalające na pełniejsze wykorzystanie mo
Jedna z czołowych firm zajmujących się badaniami rynku informatycznego i doradztwem poddała ocenie zdolność firmy Ericsson do realizacji swojej wizji oraz kompletność tej wizjiEricsson, w oparciu o swoją wiedzę i doświadcz
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or