Kompresja MPEG-4 AVC o wysokiej sprawności umożliwi NBC przesyłanie bogatych materiałów z Olimpiady w Londynie (27 lipca – 12 sierpnia 2012 r.)Ericsson zapewni spółce NBC Olympics (należącej do NBC Sports Gr
Informacja prasowaWarszawa, 26.03.2018 r. Ilość generowanych dziś danych potrafi przyprawić o zawrót głowy. Według raportu IDC, w ciągu najbliższych 10-ciu lat należy spodziewać się ponad 900 proc. ich wzrostu. Dane same
Ericsson wchodzi na rynek rozwiązań dla centrów przetwarzania danych ? umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie swoim klientom instytucjonalnym usług opartych na przetwarzaniu w chmurze (cloud)Operatorzy uzyskują moż
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze
Szerokopasmowa brama sieciowa (Broadband Network Gateway ? BNG), działająca na routerach SSR (Smart Services Router) z serii 8000, pozwala trzykrotnie zwiększyć liczbę obsługiwanych abonentówUmożliwia użytkownikom w domach i
Informacja prasowa 26 styczeń 2021 Auralic Sirius G2.1 Optymalizacja Odsłuchu na PoważnieSirius G2.1 to specjalistyczne urządzenie audio oparte na procesorach DSP, stylistycznie odpowiadające formie najnowszej lini
Innova Method nowym sposobem firmy Ericsson na uwolnienie pomysłów pracowników. Inspiration+Ideation+Action (Inspiracja+Myśl+Działanie) to pryncypia przyświetlające nowej grupie pracowników Ericssona pracując
Tom Ruhan, członek zarządu Netii, został ponownie wybrany na przewodniczącego ECTA (Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Konkurencji w Telekomunikacji) – największej w Europie organizacji zrzeszającej operatorów alter
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan