Wiedeński Sąd Gospodarczy, orzekając jako sąd I instancji, nie uchylił wyroku częściowego arbitrów z dnia 24 sierpnia 2010 roku w sporze TP i DPTG. Decyzja sądu nie jest prawomocna. Od wydanego dziś orzeczenia, TP przys
Pojawia się pierwsze na świecie przestrajalne, szerokopasmowe urządzenie radiowe[Data: 2011-10-04]Zespół badawczy z Instytutu Telekomunikacji i Aplikacji Multimedialnych (iTEAM) przy Universitat Polit?cnica de Val?ncia (UPV) w H
Warszawa, 19 września 2017Join the Republic 2017ROG Join the Republic Community Challenge po raz pierwszy zawita do Polski podczas Poznań Game Arena. Przyjedzie tam również mistrz JTR z 2016 roku – Piotr „izak” Skowyrsk
• Börje Ekholm, prezes i dyrektor generalny Ericsson: setny kontrakt 5G jest kamieniem milowym, który odzwierciedla zaangażowanie firmy Ericsson na rynku komunikacyjnym na całym świecie• W ramach stu podpisanych kontraktów,
Ericsson, Djibouti Telecom, Ministerstwo Telekomunikacji i Ministerstwo Edukacji ogłaszają inaugurację projektu Connect To Learn1300 uczniów i nauczycieli ma dostęp do laptopów, projektorów, szkoleń, komunikacji szerokopasmow
Projektant jachtów Juan Kouyoumdjian został pierwszym laureatem nagrody Ericsson Trophy, przyznawanej za najlepsze technologie i projekty w świecie sportu.Kouyoumdjian zaprojektował jacht Groupama, który właśnie zwyciężył w
42% osób chce samodzielnie decydować, co i kiedy oglądaćo 67% wzrosła rok do roku liczba osób korzystających z odtwarzaczy multimedialnych (tj. AppleTv, Boxee)Rodzice adaptują technologię Video on Demand (VOD) w identycznym
Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Stewart Butterfield, założyciel serwisu Flickr i czołowa postać wśród twórców świata Web 2.0, uznany za przez magazyn Time za jednego z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, będzie gościem tegorocznej edycji Kongresu ?B
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne