Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Dzisiaj 13 lutego o godzinie 11:00 miał miejsce pierwszy start europejskiej rakiety Vega, która wyniosła na orbitę satelity LARES i ALMASat-1 oraz siedem małych CubeSatów, z których jeden to PW-Sat. Polski sate
35 wiodących firm z branży energetycznej i ICT, instytuty badawcze i uniwersytety utworzyły międzynarodowe konsorcjum FINSENY (Future INternet for smart ENergY). Jest ono częścią europejskiej inicjatywy Future Internet Public Pr
Informacja prasowa29 stycznia 2021SMSL DP5 oraz SP400 idealnie dobrana para. Streaming to słowo, które jeszcze nie tak dawno powodowało zimne dreszcze u miłośników systemów dźwiękowych. Pliki cyfrowe kojarzone były z kieps
Najczęściej z tetheringu korzystają posiadacze iPhone?ów i urządzeń z systemem AndroidKonsumenci korzystający z tetheringu mają nawet do 20 razy większe zużycie danych, niż osoby niekorzystające z tej funkcjiNajczęście
Mikołaj Skipietrow jest absolwentem wydziału Elektroniki, oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Pierwsze doświadczenia biznesowe zdobywał w połowie lat 90-tych w Hong Kongu. Następnie uczestniczył we wprowadzeniu Samsu
TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
INFORMACJA PRASOWA26 marca 2018ANNIVERSARY LIMITED EDITIONPod koniec 2012 roku Fostex zaprezentował słuchawki TH-900, flagowy model audiofilski tego producenta.Była to konstrukcja typu zamkniętego, z unikalnym przetwornikiem z
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj