Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Telekomunikacja Polska sprzedała firmę PayTel S.A., kwota transakcji wyniosła 5,7 mln zł. Nabywcą jest Comp S.A.PayTel jest spółką świadczącą specjalistyczne usługi na rynku płatności elektronicznych: obsługi pła
Najważniejszej wyniki w IV kwartaleSprzedaż wzrosła o 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 23% z kwartału na kwartał. Wyniki w segmencie rozwiązań sieciowych wzrosły o 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a wzrost ten by�
Tylko do środy 29 lutego do godziny 12.00 studenci z całej Polski będą mogli zarejestrować się w konkursie Twoja Perspektywa by rywalizować o nagrody w wysokości do 10 tys. zł oraz płatne praktyki i staże w Grupie TP. Organi
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w
Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os