Telekomunikacja Polska będzie jednym z partnerów Polskiego Pawilonu narodowego na targach telekomunikacyjnych - ITU TELECOM WORLD 2011 w Genewie. Hasłem przewodnim pawilonu jest “Cyfrowy świat bez barier”. Partner
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
Globalstar Europe Satellite Services Ltd., spółka zależna należąca w całości do Globalstar, Inc. (NASDAQ: GSAT) ogłasza podpisanie umowy dystrybucyjnej z firmą TS2 Technologie Satelitarne z Warszawy, liderem w branży te
Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
AVM na targach CEBIT 2018„Hello FRITZ!”: AVM przedstawia FRITZ!OS 7, ulepszenia infrastruktury Mesh i modele FRITZ!Box dla sieci o dużych prędkościachW czasie targów CEBIT w Hanowerze firma AVM po raz pierwszy prezentuje FRIT
Stewart Butterfield, założyciel serwisu Flickr i czołowa postać wśród twórców świata Web 2.0, uznany za przez magazyn Time za jednego z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, będzie gościem tegorocznej edycji Kongresu ?B
SSR 8010, nowy produkt z rodziny Smart Services Router 8000, ułatwia elastyczne planowanie przepustowości sieci, pozwala obniżyć całkowite koszty użytkowania i zwiększyć efektywność energetycznąSSR 8010 oferuje skalowal
Największa w Polsce giełda winylina Audio Video Show 2019W dniach 8-10 listopada odbędzie się największa w Polsce i druga co do wielkości w Europie wystawa urządzeń audio i video – Audio Video Show 2019. Jak co roku goście
Od 1 grudnia wszyscy klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać ze Strefy Korzyści oferującej zniżki od 5 do nawet 40% na zakupy w wybranych sklepach i punktach usługowych. Wystarczy przy zakupie przedstawić bieżącą fakt
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o