Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Ciało człowieka może być częścią sieci telekomunikacyjnej. Wystarczy wziąć telefon komórkowy do jednej ręki, drugą dłoń umieścić na wybranym urządzeniu — i już można z dużą szybkością wysyłać i odbi
NOWE WYMAGANIA STAWIANE URZĄDZENIOM WYNIKAJĄCE Z DOSTĘPNOŚCI USŁUG W CHMURZEUżytkownicy tabletów lub smartfonów wiedzą, jak wygodnie jest mieć dostęp do wszystkich usług online ze wszystkich urządzeń. Mogą korzystać z
Przyspiesza zwrot z inwestycji operatora dzięki ujednoliconej technologii buforowaniaZmniejsza koszty operacyjne dzięki integracji technologii buforowania Akamai, początkowo w bramach routingu stacjonarnego i mobilnego SSR 8000, a
Sony wprowadza nowe projektory do kina domowego łączące natywną rozdzielczość 4K z zaawansowanymi procesorami i ulepszeniami w obrazie HDRModele VPL-VW590, VPL-VW790 i VPL-GTZ380 wzbogacą ofertę projektorów Sony do kina domow
Kompresja MPEG-4 AVC o wysokiej sprawności umożliwi NBC przesyłanie bogatych materiałów z Olimpiady w Londynie (27 lipca – 12 sierpnia 2012 r.)Ericsson zapewni spółce NBC Olympics (należącej do NBC Sports Gr
Nowa Grupa Netia zaprezentowała wyniki finansowe pierwszego kwartału 2012 roku. Grupa osiągnęła 544,3 mln zł przychodów i 133 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Liczba świadczonych usług (RGU) wzrosła o ok. 4 tys., do
Więcej WiFi z meshJak zwiększyć zasięg sieci WiFi? Testuj przez 100 dni w swojej sieci routery i repeater z nową technologią mesh Do końca lipca br. każdy może sprawdzić jak działa nowa technologia mesh, która pozwala zwi
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan