Netia – jako pierwszy duży operator telekomunikacyjny w Polsce – uruchomiła stronę internetową w wersji dla urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych i smartfonów), które stanowią coraz wi
Produkty i usługi firmy Ericsson posłużyły do udostępnienia w Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych pierwszych na świecie komercyjnych połączeń głosowych w sieci LTE (voice over LTE ? VoLTE).Na początku sierpnia 2012 r
materiał prasowypaździernik 2020Burzymy stereotyp gracza! 65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobietyPonad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większo
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Beyond.pl, jedno z największych Data Center w Polsce, jest kolejnym członkiem Data Center Alliance, którego inicjatorem jest Netia. W dzięki temu, w ramach systematycznie poszerzanej inicjatywy, Netia udostępni klientom m.in. komp
Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę dla firm - Zarządzany UTM ( Unified Threat Management – Zintegrowane Zarządzanie Zagrożeniami), która zwiększy bezpieczeństwo korzystania z Internetu. W ramach usługi
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s
Certyfikat Top Employers dla firm spełniających najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi przyznano po raz trzeci. Trzeci raz z rzędu w gronie wyróżnionych pracodawców znalazła się również Netia. Firma uzyskała naj
Przełom w technologii przesyłania głosu przez LTEW dn. 23 grudnia 2011 dokonano pomyślnej próby przekazania połączenia głosowego w sieci pomiędzy LTE a WCDMAWykorzystano funkcję SRVCC (Single Radio Voice Call Continu
Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko