Dostęp do internetu z prędkością do 20 Mb/s za 45,90 zł miesięcznie, a opcja do 50 lub 100 Mb/s za jedyne 65,90 zł miesięcznie. Pakiet internet z Telewizją Osobistą za 79,90 zł miesięcznie oraz usługa Multiroom w atrakcyjn
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
Maciej Witucki, Prezes Grupy TP został wyróżniony Platynową Anteną Świata Telekomunikacji. Tytuł Menedżera Roku zdobył Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych. Ponadto Telekomunikacja Polska otrzymała Złote
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Bezpieczeństwo, wydajność, elastyczność i efektywność kosztowa to główne cechy rozwiązania Cloud Server Netii, o które została poszerzona oferta operatora. Cloud Server, to profesjonalna usługa, polegająca na
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Telekomunikacja Polska rozszerza dostępność kanału telewizyjnego Orange sport. Wszystkie zainteresowane telewizje kablowe będą go mogły włączyć do swojej oferty bez ponoszenia opłat. Obecnie Orange sport mogą ogląda
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne