Kompetencje, procesy biznesowe i rozwiązania związane z IT w telekomunikacji, a także OSS/BSS będą kluczowe, by odpowiedzieć na wymagania sieciowego społeczeństwa. Dotychczasowe doświadczenie firmy Ericsson pokazuje, że ko
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Informacja prasowa – 7 października 2021Najnowszy odtwarzacz przenośnyA&ultima SP2000T z hybrydowym wzmacniaczemoraz unikalną lampową technologiąFirma Astell&Kern będąca światowym liderem w zakresie najwyższej
W Ostrowcu ?wi?tokrzyskim 144 konsultantów ju? sprzedaje us?ugi Netii. W ci?gu kilku kolejnych miesi?cy zespó? b?dzie liczy? oko?o 300 osób, stanowi?c jeden z wi?kszych centrów telesprzeda?y us?ug dla klientów indywidualnych Netii
Ericsson ma portfel patentów obejmujący 27 000 pozycji o dużym znaczeniu w branży. Każda firma korzystająca z komunikacji komórkowej musi uzyskać na nie licencje.Zgodnie z zapowiedzią przedstawioną w Dniu R
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Ericsson zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem przychodów za rok 2011 w segmencie systemów wspomagających eksploatację i działalność biznesową firm telekomunikacyjnych (BSS, OSS i SDP).Z opub
TP i Orange zakończyły pomyślnie pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będą świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym. To jeden z najważniejsz
Oferta Nowej Netii została wzbogacona o ekonomiczny dostęp do internetu do 1 Mb/s, który na bazie sieci własnej kosztuje zaledwie 29,90 zł miesięcznie. W takiej samej cenie oferowany będzie również pakiet kanał&oa
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne