Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Netia wprowadziła nowy pakiet usług „Internet i Telefon w stałej cenie dla Firm”. Oferta skierowana do małych firm to m.in. jeden z najtańszych na rynku dostępów do internetu (w pakiecie już za 29,90 zł netto
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
Ericsson podpisał pięcioletnią umowę o zarządzanie siecią Orange w SzwajcariiW styczniu 2013 r. do zespołu firmy Ericsson dołączy około 100 nowych pracownikówEricsson zwiększy swój udział w rynku Managed Services w Eu
Oferta Nowej Netii została wzbogacona o ekonomiczny dostęp do internetu do 1 Mb/s, który na bazie sieci własnej kosztuje zaledwie 29,90 zł miesięcznie. W takiej samej cenie oferowany będzie również pakiet kanał&oa
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Analitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli niedawno lukę w zabezpieczeniach WordPressa – najpopularniejszego na świecie systemu CMS (Content Management System), na którym zbudowano jedną trzecią wszystkich stron
Dobry zasięg i brak ograniczeń w korzystaniu z Internetu są głównymi czynnikami, decydującymi o wyborze oferty operatora Liderzy Internetu są w sieci prawie codziennie. Częściej, niż pozostali internauci
Japoński operator SOFTBANK MOBILE wybiera firmę Ericsson do budowy radiowej sieci dostępowej LTE, która będzie obsługiwać największe miasta Japonii, zamieszkałe przez ponad połowę ludności krajuEricsson zmodernizuje
Data 25 stycznia 2021Epidemia przyspieszyła cyfryzację, a z nią rozwój OZEGDAŃSK – Aż trzy na cztery firmy z branży technologicznej, medialnej, finansowej i telekomunikacyjnej przyspieszyło cyfryzację wskutek epidem