2/3 Polaków korzysta z Internetu, jednak aż 1/3 nie widzi takiej potrzeby. Spadła nieco w porównaniu z zeszłym rokiem liczba użytkowników serwisów społecznościowych. Mniej korzystamy też z komunikator
Podczas świątecznych przygotowań większość czasu spędzamy w kuchni. To prawdziwy warsztat twórczy, w którym powstają różnorodne przysmaki. Zanim jednak rozpoczniemy intensywne kuchenne szaleństwa, wyczyśćmy dokładnie sp
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Czwarty kwartałTrzeci kwartałCały rokSEK mld.20111)20102)Zmiana20111)Zmiana20111)20102)ZmianaSprzedaż netto63.762.81%55.515%226.9203.312%Marża brutt
Po dwóch i pół roku projekt badawczy EARTH, finansowany częściowo przez Siódmy Program Ramowy Unii Europejskiej (FP7), został pomyślnie zakończony. EARTH (Energy Aware Radio and neTwork tecHnologies) to ambitny, unikatowy pr
Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab objęło mieszkańców 13 wielkich miast reprezentujących 100 milionów ludziOkoło 40% ludzi zamieszkałych w miastach używa smartfonów i wykorzystuje informacje mobilne do rozwi�
Ponad 8 tys. złotych pensji i kolejki po usługi specjalistów – rynek programistów w PolsceMałe firmy, które nie potrzebują programistów na co dzień lub nie mogą pozwolić sobie na ich zatrudnienie, korzystają zwykle z us�
Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od
Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K