Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę dla firm - Zarządzany UTM ( Unified Threat Management – Zintegrowane Zarządzanie Zagrożeniami), która zwiększy bezpieczeństwo korzystania z Internetu. W ramach usługi
Ericsson wymieniony wśród liderów rynkuPrzejęcie firm Telcordia i ConceptWaveWzmocnienie czołowej pozycji przedsiębiorstwa w obszarze rozwiązań OSSW ciągu ostatnich dwóch lat firma Ericsson dokonała kilku strategicznych
Podczas dzisiejszej gali konkursu „Liderzy Filantropii 2011” organizowanego przez Forum Darczyńców, Telekomunikacja Polska otrzymała nagrodę specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społeczn
Od 19 listopada bieżącego roku funkcję nowego wiceprezesa i dyrektora działu badawczo-rozwojowego firmy Ericsson (Ericsson Research) będzie pełniła Sara MazurSara Mazur, obecna dyrektor ds. zarządzania systemami w dziale siec
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Cieszący się dużą popularnością konkurs Netii na nowe reklamy Telewizji Osobistej, został rozstrzygnięty. Ogłoszenie wyników i prezentacja zwycięskich filmów, nastąpi 9 stycznia 2012 r. o godz. 19.32 na antenie
Ericsson wniósł pozew o naruszenie praw patentowych przeciwko firmie Samsung, która pomimo dwuletnich negocjacji odmówiła podpisania umowy licencyjnej na warunkach FRAND (ang. Fair, Reasonable and Non-Discriminatory ? sprawiedliw
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or