Informacja prasowa22 maja 2018AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniejWystawa Hi-End w Monachium – maj 2018 – produkty, takie jak oryginalny streamer bezprzewodowy i bridge ARIES oraz DAC VEGA po
Informacja prasowa28 czerwca 2019Campfire Audio IO & Polaris2Żywe EmocjeProducent z Portland nie próżnuje i właśnie zaprezentował dwa kolejne produkty, tym razem pochylając się nad tymi, którzy nie chcą na dokanałow
Od 20 lipca w Netia Playerze dost?pna jest rozbudowana prognoza pogody TVN Meteo. To kolejna us?uga, która wzbogaci?a ofert? Telewizji Osobistej Netii. Uruchamiaj?c aplikacj? (wid?et) TVN Meteo w Netia Playerze, klienci znajd? szczeg
Trzymiesięczne płatne praktyki, nagrody w wysokości nawet 10 tys. zł oraz cykl warsztatów czekają na studentów, którzy wezmą udział w IV edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego Twoja Perspektywa.
Od 16 stycznia przed studentami z całej Polski otwiera się perspektywa wygrania do 10 tys. zł, płatnych praktyk i staży w Grupie TP. Organizatorami konkursu są Orange i Telekomunikacja Polska we współpracy z Polskim Stowa
W Ostrowcu ?wi?tokrzyskim 144 konsultantów ju? sprzedaje us?ugi Netii. W ci?gu kilku kolejnych miesi?cy zespó? b?dzie liczy? oko?o 300 osób, stanowi?c jeden z wi?kszych centrów telesprzeda?y us?ug dla klientów indywidualnych Netii
Informacja prasowaWarszawa, 26.03.2018 r. Ilość generowanych dziś danych potrafi przyprawić o zawrót głowy. Według raportu IDC, w ciągu najbliższych 10-ciu lat należy spodziewać się ponad 900 proc. ich wzrostu. Dane same
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
Materiały AP ogląda codziennie ponad połowa ludności świataEricsson oferuje elastyczne, przyszłościowe rozwiązania do pierwszego w historii globalnego serwisu informacyjnego w pełnym HDRozwiązania firmy Ericsson do kompres
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne