Warszawa, 14.06.2018 r.Informacja prasowaDotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) został zastąpiony 25 maja tego roku przez Inspektora Ochrony Danych (IOD). RODO zmieniło nie tylko nazwę tej funkcji, ale takż
Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od
MONOPRICE Monolith THX® AAA™– Najnowsza technologia w przyzwoitej cenie –Monoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz z certyfikatem THX o mocy niemal 4 WattMonoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz słuchawkowy, któ
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.
Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? z wystąpieniami gości specjalnych, wśród których znajdzie się m.in. założyciel serwisu Flickr, rozpocznie się już jutro o godzinie 10.00 w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach.
Podwojenie wolumenu biznesu w PolsceOSS/BSS nowym obszarem wpływów Ericssona w PolsceNowe miejsca pracy w firmie EricssonOliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce, przedstawił plany spółki na najbliższy okres.? Uważam,
Netia otrzymała tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów 2011” w kategorii „Usługi internetowe”. Nagroda przyznawana jest na podstawie Ogólnopolskiego Badania Preferencji i Postaw K
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw