Nowy Jork, Sztokholm i Londyn zajęły czołowe miejsca w trzeciej edycji rankingu Networked Society City Index firmy Ericsson pod względem wykorzystania technologii teleinformatycznych w biznesieNie przedsiębiorstwa i instytucje,
Informacja prasowa10/06/2019Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commercePrestaShop jest najpopularniej
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Materiały AP ogląda codziennie ponad połowa ludności świataEricsson oferuje elastyczne, przyszłościowe rozwiązania do pierwszego w historii globalnego serwisu informacyjnego w pełnym HDRozwiązania firmy Ericsson do kompres
Rok 2011 dobiegł końca. Dział Ericsson ConsumerLab określił główne trendy konsumenckie (prowadząc badania również w Polsce), które będą występować w roku 2012 i w latach następnych. Do najważniejszych
Szerokopasmowa brama sieciowa (Broadband Network Gateway ? BNG), działająca na routerach SSR (Smart Services Router) z serii 8000, pozwala trzykrotnie zwiększyć liczbę obsługiwanych abonentówUmożliwia użytkownikom w domach i
Ericsson Radio Tech Day – 5G z Polski dla Europy„Tylko odważne decyzje w kierunku 5G doprowadzą do prawdziwych przemian społecznych. 5G to nie tylko rozwój technologiczny, ale zmiana filozofii działania” – powiedział Mis
Technologia WebRTC umożliwia komunikację głosową i wideo za pośrednictwem przeglądarek internetowych w czasie rzeczywistymDzięki nowej przeglądarce programiści mogą eksperymentować z rozwiązaniami mobilnymiPrzeglądarkę
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z