INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w
Tom Ruhan, członek zarządu Netii, został ponownie wybrany na przewodniczącego ECTA (Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Konkurencji w Telekomunikacji) – największej w Europie organizacji zrzeszającej operatorów alter
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
Spółka TelForceOne – największy polski producent, importer oraz dystrybutor oraz akcesoriów i urządzeń mobilnych, zawarł kontrakt z kolejną dużą siecią sklepów wielkopowierzchniowych – si
Netia, wspólnie z Fon – organizatorem największej na świecie społeczności Wi-Fi – udostępniła swoim klientom bezpłatny dostęp do międzynarodowej sieci hotspotów. Użytkownikami sieci Fon mogą by
Szerokopasmowe mobilne łącze internetowe w biznesie to dziś nie opcja, lecz konieczność. Ponad 90 proc. badanych przez Ericssona odpowiada, że zawsze i wszędzie musi mieć dostęp do sieci w celach służbowych.Model pracy od
Materiały AP ogląda codziennie ponad połowa ludności świataEricsson oferuje elastyczne, przyszłościowe rozwiązania do pierwszego w historii globalnego serwisu informacyjnego w pełnym HDRozwiązania firmy Ericsson do kompres
Firma Ericsson znalazła się na pierwszym miejscu w obszarze rozliczeń w czasie rzeczywistym w opracowanym przez przedsiębiorstwo Analysys Mason dorocznym raporcie dotyczącym udziału w rynku systemów do zarządzania przychodami
Awangarda mobilnego Internetu - Katarzyna Pąk, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Polsce, EricssonJest ich ponad 4 miliony - to awangarda mobilnego internetu w Polsce. Według badań Ericsson Cons Lab w Polsce część z nich stanow
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Telesklep NETIA? – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego s