AVM wprowadza na rynek nowy router: FRITZ!Box 4040 już dostępny w sprzedażyNowy router FRITZ!Box 4040 Wireless AC: Współpracuje z każdym łączem• Urządzenie może być podłączone do dowolnego modemu kablowego, DSL lub opt
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Orange sport jest już w ofercie ponad 50 sieci kablowych. Liczba widzów mogących oglądać ten kanał wzrosła dzięki temu o ponad 430 tysięcy. Orange sport mogą już oglądać klienci zarówno największych sie
Netia uruchomiła sklep internetowy eMarket (netia.emarket.pl), w którym klienci mogą zakupić szeroką gamę urządzeń elektronicznych, w tym akcesoria, tj. drukarki czy anteny TV, pozwalające na pełniejsze wykorzystanie mo
Telekomunikacja Polska wprowadza nową usługę dla firm - Zarządzany UTM ( Unified Threat Management – Zintegrowane Zarządzanie Zagrożeniami), która zwiększy bezpieczeństwo korzystania z Internetu. W ramach usługi
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Po dwóch i pół roku projekt badawczy EARTH, finansowany częściowo przez Siódmy Program Ramowy Unii Europejskiej (FP7), został pomyślnie zakończony. EARTH (Energy Aware Radio and neTwork tecHnologies) to ambitny, unikatowy pr
Blisko dwie trzecie użytkowników komórek w Polsce jest od początku w tej samej sieciTych, którzy zmienili jednak usługodawcę, przekonały niższe ceny, a także potrzeba lepszej jakości usług i szerszego za