Firmy Ericsson i Qualcomm Technologies z powodzeniem zakończyły pierwszą na świecie integrację oprogramowania sieciowego z zestawem układów, która umożliwi operatorom korzystanie ze standardowych funkcji 3GPP zmniejszających
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Operatorom telekomunikacyjnym rośnie konkurencja ze strony innych firm technologicznych. Odpowiedzią są dedykowane im systemy IT z obszaru zarządzania i wsparcia biznesu, czyli OSS/BSS. Po niedawnym przejęciu Telecordii oraz ka
Grupa Kapitałowa TelForceOne, lider rynku akcesoriów mobilnych oraz aparatów komórkowych kategorii Dual-Sim i Simple Life, wygenerowała w trzecim kwartale 2011 r. 28,0 mln zł przychodów. Stano
Netia Player, multimedialne serce domu, został wzbogacony o serwis SPORT.TVP.PL. Dzięki temu, użytkownicy Telewizji Osobistej Netii, mogą oglądać m.in. transmisje na żywo meczów Euro 2012, materiały wideo, przegląd goli, wywi
Maciej Witucki, Prezes Grupy TP został wyróżniony Platynową Anteną Świata Telekomunikacji. Tytuł Menedżera Roku zdobył Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych. Ponadto Telekomunikacja Polska otrzymała Złote
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o
Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Ericsson przejmuje 100% akcji firmy ConceptWave, która ma centralę w Toronto i zatrudnia 170 pracownikówJedne z najlepszych na świecie systemów zarządzania zamówieniami i katalogiem produktów wzmocnią ofertę OSS i BSS firmy
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan