Oferta multimedialna Telewizji Osobistej Netii powiększyła się o kolejną usługę. Od teraz, poprzez dekoder Netia Player, użytkownicy mogą korzystać z serwisu Music Only On Demand (MOOD) – pierwszego serwisu muzycznego, k
27 lutego br. rusza kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się – znany ze wcześniejszej współpracy z
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te
Liczba subskrypcji obsługiwanych przez rozwiązania rozliczeniowe i bilingowe firmy Ericsson przekroczyła 2 miliardyWedług źródeł branżowych oznacza to 31-procentowy udział w światowym rynku subskrypcjiPolscy operatorzy st
Ericsson łączy siły z fundacją PeaceEarth Foresta WhitakeraEricsson zapewni mobilny, szerokopasmowy dostęp do Internetu, komputery i szkolenia teleinformatyczne dla młodzieży w strefach konfliktówInformacje o tej inicjatywie
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Wszczęcie postępowania egzekucyjnego przeciwko TP w kolejnym kraju przez spółkę DPTG jest jedynie elementem strategii działań PR prowadzonych przez stronę duńską, a mających na celu wywarcie presji na TP oraz są
Informacja prasowa23 czerwca 2020Matrix AudioNowoczesne audio BEZ kompromisówHistoria Matrix Audio sięga roku 1999, ale faktycznie firma powstała w 2009 roku już jako Matrix Electronic Technology Co., LTD za sprawą
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro