Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
Netia zawarła z Agencją Rynku Rolnego kontrakt na uruchomienie i utrzymanie sieci transmisji danych pomiędzy centralą klienta i jego kilkunastoma oddziałami. Umowa podpisana została na trzy lata. To już kolejny tego typu sukces
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
Firma Ericsson opublikowała swój drugi „Raport o ruchu i rynkach” — na temat pulsu społeczeństwa sieciowego — który zawiera prognozę, że do 2017 r. 85% ludności świata znajdzie się w zasi
Telekomunikacja Polska, wspólnie z Huawei, udostępni studentom Politechniki Warszawskiej sieć Long Term Evolution (LTE) do konstruowania nowoczesnych usług bazujących w pełni na technologii IP. Firmy podpisały umowę o pro
Od najbliższego weekendu wyłącznie na antenie Orange sport będzie można oglądać wybrane mecze I ligi piłki nożnej. Orange sport pokaże minimum 1 mecz w kolejce. Wybrane mecze będzie można także oglądać w internecie i tel
Netia wprowadziła do swojej oferty dla klientów biznesowych kompleksowe usługi zunifikowanej komunikacji (Unified Communications), w oparciu o rozwiązania firmy Microsoft. Nowa oferta jest pierwszą tego typu w Polsce i umacn
Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie ? wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy n
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.