Aż 32 proc. polskich internautów, czyli 6,1 mln osób, to grupa, szczególnie doceniająca najnowsze technologie ? wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Ericsson. Przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy n
Nowe usługi dostępne w rozszerzonej ofercie Ericsson M-commerce ułatwią wprowadzenie usług handlu elektronicznego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (M-commerce) nowej generacjiRozwiązania Ericsson M-commerce ułatwią opera
Z FRITZ! święta mogą być naprawdę magiczneFani niemieckich urządzeń sieciowych FRITZ! dobrze wiedzą, że to co wyróżnia ten sprzęt to jakość i niesamowite oprogramowanie. Czy wiesz, że kiedy w swoim domu masz urządzenia
Najnowsze opracowanie Networked Society City Index firm Ericsson i Arthur D. Little zawiera listę rankingową miast pod względem wykorzystania teleinformatyki dla dobra mieszkańcówTrzy pierwsze miasta na liście, Seul, Sing
Netia wprowadziła do swojej oferty dla klientów biznesowych kompleksowe usługi zunifikowanej komunikacji (Unified Communications), w oparciu o rozwiązania firmy Microsoft. Nowa oferta jest pierwszą tego typu w Polsce i umacn
Netia przedstawiła swoją wizję telewizji oraz stworzoną zgodnie z tą koncepcją ofertę. Telewizja w Netii to dużo więcej niż Netia Player – nowoczesny dekoder telewizji cyfrowej oraz dostęp do bogatych treści na życze
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
7 maja 2018 r.Mechaniczna klawiatura gamingowa z przełącznikami Cherry MX RGB, personalizowaną i podświetlaną plakietką oraz dedykowanymi klawiszami do sterowania mediami podczas rozgrywkiNAJWAŻNIEJSZE CECHY• Mechaniczne pr
TP i Orange zakończyły pomyślnie pierwszy etap testów infrastruktury i usług, które będą świadczyć w trakcie Mistrzostw m.in. na stadionach w Polsce i w Międzynarodowym Centrum Nadawczym. To jeden z najważniejsz
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan