W Ostrowcu ?wi?tokrzyskim 144 konsultantów ju? sprzedaje us?ugi Netii. W ci?gu kilku kolejnych miesi?cy zespó? b?dzie liczy? oko?o 300 osób, stanowi?c jeden z wi?kszych centrów telesprzeda?y us?ug dla klientów indywidualnych Netii
Ta niemiecka marka działająca od prawie 30 lat dała się poznać z najlepszej strony wśród entuzjastów audio na całym świecie. Na przestrzeni lat powstało wiele modeli, które stały się legendą i do dziś stanowią nie mał
Netia uruchomiła sklep internetowy eMarket (netia.emarket.pl), w którym klienci mogą zakupić szeroką gamę urządzeń elektronicznych, w tym akcesoria, tj. drukarki czy anteny TV, pozwalające na pełniejsze wykorzystanie mo
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Oliver Kanzi objął funkcję prezesa firmy Ericsson w Polsce. Zastąpił na stanowisku dotychczasowego szefa firmy ? Staffana Henrikssona, który zarządzał spółką od 2009 roku.Nowy prezes firmy Ericsson w Polsce ukończył busin
Netia wprowadziła nowe warianty Mobilnego Internetu. Do dotychczasowych pakietów dodano nowe z limitami do 10 i 20 GB transferu oraz przepływności do 4 Mbit/s. Wprowadzono też nową usługę dodatkową – Transfer Nocny
Podczas organizowanego przez Vertiv spotkania LinkedIn Live omówiona zostanie sytuacja na globalnym rynku usług kolokacyjnychWarszawa [11.09. 2020] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz rozwiąza
Firma Sony Ericsson stanie się podmiotem zależnym w pełni kontrolowanym przez Sony i zostanie zintegrowana z jego szeroką gamą produktów elektronicznych powszechnego użytku z dostępem do sieciTransakcja zapewni r&oacu
Ericsson wniósł pozew o naruszenie praw patentowych przeciwko firmie Samsung, która pomimo dwuletnich negocjacji odmówiła podpisania umowy licencyjnej na warunkach FRAND (ang. Fair, Reasonable and Non-Discriminatory ? sprawiedliw
Netia ogłosiła wyniki finansowe za III kw. i okres dziewięciu miesięcy, zakończony 30 września 2012 roku. Przede wszystkim z powodu mniejszej liczby niskomarżowych usług głosowych i dostępu do internetu, Spółka odnotowała