INFORMACJA PRASOWA25 kwietnia 2018COWON PLENUE J oraz COWON PLENUE VTen koreański producent przenośnego audio wie, jak wydobyć powalający dźwięk z niewielkiego urządzenia. Pomimo iż marka nie należy do najtańszych to od pe
Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno�
Certyfikat Top Employers dla firm spełniających najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi przyznano po raz trzeci. Trzeci raz z rzędu w gronie wyróżnionych pracodawców znalazła się również Netia. Firma uzyskała naj
Od stycznia tego roku do grona klientów Netii dołączyły trzy wiodące uczelnie wyższe – warszawska Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technolog
28 lutego zostało wszczęte czynności egzekucyjne wobec spółki Długie Rozmowy S.A., należącej do grupy kapitałowej MNI S.A. Podstawą do tego jest postanowienie Sądu Okręgowego w Warszawie z 13 lutego 2012 r. o zabezpi
Rosnące upowszechnienie smartfonów powoduje nowe wymagania dotyczące jakości sieci i obsługi użytkownikówRozwiązanie Smartphone Network Optimization firmy Ericsson ułatwia operatorom sprostanie tym wyzwaniomOfer
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Badanie przeprowadzone przez Ericsson ConsumerLab objęło mieszkańców 13 wielkich miast reprezentujących 100 milionów ludziOkoło 40% ludzi zamieszkałych w miastach używa smartfonów i wykorzystuje informacje mobilne do rozwi�
Dostęp do szerokopasmowego Internetu umożliwi naukę większej liczbie ludziKomunikacja szerokopasmowa pozwala stosować nowe metody nauczania i uczenia sięKluczowe znaczenie ma współpraca obejmująca sektory publiczny
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.