Badania przeprowadzone w 16 miastach Indii opisują ?cyfrowe życie? dzieci w wieku 9-11 lat oraz młodszych (12-15 lat) i starszych nastolatków (16-18 lat), należących do tzw. Generacji Z.Ponad 30 milionów spośród 69 milio
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Ericsson i ZTE rozwiązują problemy z licencjami patentowymiObie strony wycofują wszystkie powództwa sądoweZTE podpisuje umowę w sprawie opłat licencyjnych dotyczących pewnych patentów firmy EricssonW kwietniu
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Rok 2011 dobiegł końca. Dział Ericsson ConsumerLab określił główne trendy konsumenckie (prowadząc badania również w Polsce), które będą występować w roku 2012 i w latach następnych. Do najważniejszych
Ericsson przejmuje 100% akcji firmy ConceptWave, która ma centralę w Toronto i zatrudnia 170 pracownikówJedne z najlepszych na świecie systemów zarządzania zamówieniami i katalogiem produktów wzmocnią ofertę OSS i BSS firmy
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii – ogłoszony został konkurs dla
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Rozwiązanie Connected Vehicle Cloud, oparte na wielousługowej platformie firmy Ericsson (Multiservice Delivery Platform ? MSDP), zapewni w nowych samochodach firmy Volvo dostęp do informacji i rozrywki, aplikacji i usług telekomun