Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok. W ubiegłym roku spółka (bez uwzględnienia wyników CDP i Grupy Dialog) osiągnęła 1,593 mld zł przychodów (wzrost o 1 proc.) i 403,2 mln zł skorygowa
Netia wdrożyła kompleksowe usługi telekomunikacyjne dla całej sieci sprzedaży stacjonarnej biura podróży TUI Poland. Umowa obejmuje 67 lokalizacji na terenie całej Polski. TUI Poland, jedno z największych biur podróży na na
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Już w sobotę, 8 września, odbędzie się walka bokserska Tomasza Adamka z Travisem Walkerem o pas federacji IBF North America w wadze ciężkiej. Fani boksu będą mogli obejrzeć galę bokserską na żywo w systemie Pay-Per-View (P
Ericsson zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem przychodów za rok 2011 w segmencie systemów wspomagających eksploatację i działalność biznesową firm telekomunikacyjnych (BSS, OSS i SDP).Z opub
Technologia WebRTC umożliwia komunikację głosową i wideo za pośrednictwem przeglądarek internetowych w czasie rzeczywistymDzięki nowej przeglądarce programiści mogą eksperymentować z rozwiązaniami mobilnymiPrzeglądarkę
Japoński operator SOFTBANK MOBILE wybiera firmę Ericsson do budowy radiowej sieci dostępowej LTE, która będzie obsługiwać największe miasta Japonii, zamieszkałe przez ponad połowę ludności krajuEricsson zmodernizuje
Szansa dla programistów, przedsiębiorstw i każdego, kto ma pomysł na znakomitą aplikacjęKonkurs globalny i kilka konkursów regionalnychPierwsza nagroda to 25 000 EUR, druga 10 000 EUR, a trzecia 5000 EURKonkurs Ericsson A
Ericsson we współpracy z super-didżejem i producentem muzycznym Aviciim stworzy pierwszy na świecie przebój metodą crowdsourcingu, wykorzystując nagrania, które od 9 stycznia mogą przysyłać faniStudium przypadku wykazało,
Lider branży transportu morskiego wyposaży całą swoją flotę w komunikację mobilnąKorzyści: sprawniejsza interakcja ze statkami, prewencyjne rozwiązywanie problemów i szybkie informowanie klientówW ciągu najb