Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”,
Każda firma, która zamówi kompleksowy pakiet telekomunikacyjny Netia Business Office (BO), dla każdego użytkownika usługi otrzyma bezpłatnie narzędzia z najnowszej oferty komunikacji zintegrowanej Netii – Unif
• Börje Ekholm, prezes i dyrektor generalny Ericsson: setny kontrakt 5G jest kamieniem milowym, który odzwierciedla zaangażowanie firmy Ericsson na rynku komunikacyjnym na całym świecie• W ramach stu podpisanych kontraktów,
Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe oceny wśród 32 organizacji wyróżnionych certyfikatem „Top Employers Polska 2012”, przyznawanym za szczególne osiągnięcia w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Netia wygrała przetarg na dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W ramach projektu, zapewniać będzie m.in. telefonię IP, dostęp do internetu i usługę Netia Co
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
Najsilniejszą motywacją do korzystania z nielegalnych treści jest brak legalnej alternatywyTrzy największe bariery w korzystaniu z Video on Demand /VOD/ to cena, mało filmów, brak dostępu do VOD na wybranym urządzeniuRozw�
NOWE WYMAGANIA STAWIANE URZĄDZENIOM WYNIKAJĄCE Z DOSTĘPNOŚCI USŁUG W CHMURZEUżytkownicy tabletów lub smartfonów wiedzą, jak wygodnie jest mieć dostęp do wszystkich usług online ze wszystkich urządzeń. Mogą korzystać z
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne