Znani są już zwycięzcy konkursu na nowe reklamy Telewizji Osobistej Netii. W odpowiedzi na oczekiwania internautów, rozpoczęło się także głosowanie publiczności. Nagrodą główną dla twórcy najpopularniej
Firma Ericsson poszukuje utalentowanych osób do Działu Narzędzi Wspierających Dostarczanie Usług (Service Delivery Tools).Dział SDT wspiera klientów na całym świecie, m.in. Sprint, Vodafone, Airtel, Bharti oraz polskiego ope
Każde podwojenie szybkości komunikacji szerokopasmowej zwiększa PKB o 0,3%Badanie przeprowadzone przez firmy Ericsson i Arthur D. Little oraz Chalmers University of Technology potwierdza, że wzrost szybkości komunikacji szerok
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Umowa podpisana przez Telekomunikację Polską i Sourcefire Inc. jest bezterminowa i dotyczy między innymi wykrywania zagrożeń i ochrony przed atakami osób trzecich na infrastrukturę sieciową Spółki oraz jej klient&
Aplikacja Ericsson Evolved Packet Gateway (EPG) ma większą przepustowość niż jakakolwiek inna mobilna brama pakietowa dostępna na rynkuWprowadza do sieci inteligencję, która efektywnie zarządza wzrostem mobilnego ruchu
Cztery dziedziny cyfrowych innowacji, które szczególnie zyskają na wdrożeniu 5GW dyskusji na temat cyfrowych innowacji wiele uwagi poświęca się internetowi rzeczy, przetwarzaniu na brzegu sieci, uczeniu maszynowemu czy sztuczne
Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne