Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w
Najsilniejszą motywacją do korzystania z nielegalnych treści jest brak legalnej alternatywyTrzy największe bariery w korzystaniu z Video on Demand /VOD/ to cena, mało filmów, brak dostępu do VOD na wybranym urządzeniuRozw�
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
Nawet 70 filmowych hitów, takich jak oscarowe „Vicky, Cristina, Barcelona” Woody’ego Allena i „Jak zostać królem” Toma Hoopera, będą mogli bezpłatnie obejrzeć klienci, którz
Wszczęcie postępowania egzekucyjnego przeciwko TP w kolejnym kraju przez spółkę DPTG jest jedynie elementem strategii działań PR prowadzonych przez stronę duńską, a mających na celu wywarcie presji na TP oraz są
Netia, wspólnie z firmą Insys, została partnerem technologicznym drugiego Wyścigu Mydelniczek Red Bull, który odbędzie się już w najbliższą niedzielę, 23 września! Netia zapewni bezpłatną transmisję tego wydarzenia, zar�
Jesienią 2012 r. odbędzie się kolejna edycja Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Tematem przewodnim będzie „Integracja – Innowacja – Inspiracja”. Wiedzą i doświadczeniami z uczestnikami po
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne