INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
31 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po raz
Warszawa, 17 stycznia 2018 r.Komentarz eksperta odnośnie zmian przepisów o ochronie danych osobowychMaciej Kaczmarski, Prezes zarządu, ODO 24.15 stycznia 2018 r. w Sejmie odbyła się konferencja dotycząca projektu ustawy o ochr
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze
Zawiera podsumowanie działalności i osiągnięć firmy Ericsson w tej dziedzinie w 2011 r.Przedstawia możliwości rozwiązywania problemów energetycznych, środowiskowych i społecznych przez teleinformatykę.Firma Ericsson opow
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki fra
Sony wprowadza nowe projektory do kina domowego łączące natywną rozdzielczość 4K z zaawansowanymi procesorami i ulepszeniami w obrazie HDRModele VPL-VW590, VPL-VW790 i VPL-GTZ380 wzbogacą ofertę projektorów Sony do kina domow
Ta niemiecka marka działająca od prawie 30 lat dała się poznać z najlepszej strony wśród entuzjastów audio na całym świecie. Na przestrzeni lat powstało wiele modeli, które stały się legendą i do dziś stanowią nie mał
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.