Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Najczęściej z tetheringu korzystają posiadacze iPhone?ów i urządzeń z systemem AndroidKonsumenci korzystający z tetheringu mają nawet do 20 razy większe zużycie danych, niż osoby niekorzystające z tej funkcjiNajczęście
Najnowsze seriale, które debiutują w marcu na antenie TVN („Prawo Agaty”) i TVP („Ja to mam szczęście”, „Aida”) są dostępne także w telewizji na życzenie TP. Usługa umożliwia obejrzen
Wszczęcie postępowania egzekucyjnego przeciwko TP w kolejnym kraju przez spółkę DPTG jest jedynie elementem strategii działań PR prowadzonych przez stronę duńską, a mających na celu wywarcie presji na TP oraz są
Kompetencje, procesy biznesowe i rozwiązania związane z IT w telekomunikacji, a także OSS/BSS będą kluczowe, by odpowiedzieć na wymagania sieciowego społeczeństwa. Dotychczasowe doświadczenie firmy Ericsson pokazuje, że ko
Pierwszy kontrakt firmy Ericsson dotyczący usług zarządzanych w SłowacjiPięcioletnia umowa obejmuje zarządzanie utrzymaniem i operacjami sieci stacjonarnej Slovak TelekomOd 1 października 100 pracowników zostanie pr
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Ericsson wymieniony wśród liderów rynkuPrzejęcie firm Telcordia i ConceptWaveWzmocnienie czołowej pozycji przedsiębiorstwa w obszarze rozwiązań OSSW ciągu ostatnich dwóch lat firma Ericsson dokonała kilku strategicznych
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te