W IV kwartale 2011 r. wskaźnik globalnej penetracji dla usług mobilnych wyniósł 85%, a liczba subskrypcji tych usług na całym świecie ? ok. 6 miliardówW tym samym kwartale liczba abonentów usług mobilnych osiągnęła ok
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Vertiv rozpoczyna współpracę dystrybucyjną z Ingram Micro w PolsceProducent kontynuuje rozwój sieci dystrybutorów z wartością dodaną, zapewniając rozbudowaną infrastrukturę i silny program wsparcia dla resellerówWarszawa
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomwareRansomware o nazwie „Satan” pojawił się po raz pierwszy na początku 2017 roku. Od tego czasu jego autorzy stale doskonalą to narzędzie, aby skuteczniej atakować ofiary i mak
Klienci Grupy TP korzystający z bankowości elektronicznej będą mogli wkrótce uregulować swoje faktury jednym kliknięciem - dzięki usłudze Invoobill. Grupa TP podpisała umowę z Krajową Izbą Rozliczeniową i zaoferuje
Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”,
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Ericsson wymieniony wśród liderów rynkuPrzejęcie firm Telcordia i ConceptWaveWzmocnienie czołowej pozycji przedsiębiorstwa w obszarze rozwiązań OSSW ciągu ostatnich dwóch lat firma Ericsson dokonała kilku strategicznych
Lider branży transportu morskiego wyposaży całą swoją flotę w komunikację mobilnąKorzyści: sprawniejsza interakcja ze statkami, prewencyjne rozwiązywanie problemów i szybkie informowanie klientówW ciągu najb