INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk 
     Innova Method nowym sposobem firmy Ericsson na uwolnienie pomysłów pracowników. Inspiration+Ideation+Action (Inspiracja+Myśl+Działanie) to pryncypia przyświetlające nowej grupie pracowników Ericssona pracując 
     Beyond.pl, jedno z największych Data Center w Polsce, jest kolejnym członkiem Data Center Alliance, którego inicjatorem jest Netia. W dzięki temu, w ramach systematycznie poszerzanej inicjatywy, Netia udostępni klientom m.in. komp 
     Trzymiesięczne płatne praktyki, nagrody w wysokości nawet 10 tys. zł oraz cykl warsztatów czekają na studentów, którzy wezmą udział w IV edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego Twoja Perspektywa. 
     Netia przedstawiła swoją wizję telewizji oraz stworzoną zgodnie z tą koncepcją ofertę. Telewizja w Netii to dużo więcej niż Netia Player – nowoczesny dekoder telewizji cyfrowej oraz dostęp do bogatych treści na życze 
      Informacja prasowa21/08/2019Linuxpl.com: ważna zmiana w sposobie indeksowania nowych stron internetowych przez GoogleTwoja strona nie działa na urządzeniach mobilnych? To w Google raczej się już nie pojawi� 
     Mobilna platforma jest coraz popularniejsza ? liczba uchodźców zarejestrowanych w 2012 roku przekroczyła 120 000, czyli wartość docelową określoną wspólnie przez Refugees United i firmę EricssonJednym z wielu przykładów 
     Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or 
     Podczas uroczystej Gali Mobility Trends 2012, która miała miejsce 23 stycznia w warszawskim Teatrze Capitol, rozdane zostały nagrody rynku telekomunikacyjnego i nowych technologii ? ?Złoty Bell?. Netia i jej usługa Netia Fon, umo� 
     2/3 Polaków korzysta z Internetu, jednak aż 1/3 nie widzi takiej potrzeby. Spadła nieco w porównaniu z zeszłym rokiem liczba użytkowników serwisów społecznościowych. Mniej korzystamy też z komunikator