Jedna z czołowych firm zajmujących się badaniami rynku informatycznego i doradztwem poddała ocenie zdolność firmy Ericsson do realizacji swojej wizji oraz kompletność tej wizjiEricsson, w oparciu o swoją wiedzę i doświadcz
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii – ?Co Ci serce dyktuje? – promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki fra
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
materiał prasowypaździernik 2020Burzymy stereotyp gracza! 65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobietyPonad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większo
13 grudnia, w 30-tą rocznicę ogłoszenia w Polsce stanu wojennego, premierę telewizyjną będzie miał dokument „Obława” oparty na historii przywódców Solidarności i czołowych polskich opozycjonist&oacut
Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Informacja prasowa 26 styczeń 2021 Auralic Sirius G2.1 Optymalizacja Odsłuchu na PoważnieSirius G2.1 to specjalistyczne urządzenie audio oparte na procesorach DSP, stylistycznie odpowiadające formie najnowszej lini
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy?, który odbędzie się 4 października 2012 w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, będzie transmitowany na żywo w internecie z wykorzystaniem innowacyjnego multiplayera z funkcją Mul
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne