Ericsson i ZTE rozwiązują problemy z licencjami patentowymiObie strony wycofują wszystkie powództwa sądoweZTE podpisuje umowę w sprawie opłat licencyjnych dotyczących pewnych patentów firmy EricssonW kwietniu
Oferta multimedialna Telewizji Osobistej Netii powiększyła się o kolejną usługę. Od teraz, poprzez dekoder Netia Player, użytkownicy mogą korzystać z serwisu Music Only On Demand (MOOD) – pierwszego serwisu muzycznego, k
Wraz ze sfinalizowaniem transakcji nabycia przez Netię Telefonii Dialog oraz Crowley Data Poland, ruszyły prace nad budową silniejszej Nowej Netii. Celem strategicznym tworzącej się Grupy jest osiągnięcie w rentowny spos&o
W raporcie jednej z najbardziej renomowanych firm analitycznych, dotyczącym infrastruktur sieciowych opartych na technologii LTE, Ericsson został umieszczony w kwadrancie liderówWyróżnienie to zostało przyznane za kompletnoś�
Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
Podwojenie wolumenu biznesu w PolsceOSS/BSS nowym obszarem wpływów Ericssona w PolsceNowe miejsca pracy w firmie EricssonOliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce, przedstawił plany spółki na najbliższy okres.? Uważam,
Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody – tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobo
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Produkty i usługi firmy Ericsson posłużyły do udostępnienia w Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych pierwszych na świecie komercyjnych połączeń głosowych w sieci LTE (voice over LTE ? VoLTE).Na początku sierpnia 2012 r
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj