Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny
Już w sobotę, 8 września, odbędzie się walka bokserska Tomasza Adamka z Travisem Walkerem o pas federacji IBF North America w wadze ciężkiej. Fani boksu będą mogli obejrzeć galę bokserską na żywo w systemie Pay-Per-View (P
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
Ericsson podpisał pięcioletnią umowę o zarządzanie siecią Orange w SzwajcariiW styczniu 2013 r. do zespołu firmy Ericsson dołączy około 100 nowych pracownikówEricsson zwiększy swój udział w rynku Managed Services w Eu
Jedna z czołowych firm zajmujących się badaniami rynku informatycznego i doradztwem poddała ocenie zdolność firmy Ericsson do realizacji swojej wizji oraz kompletność tej wizjiEricsson, w oparciu o swoją wiedzę i doświadcz
Orange sport jest już w ofercie ponad 50 sieci kablowych. Liczba widzów mogących oglądać ten kanał wzrosła dzięki temu o ponad 430 tysięcy. Orange sport mogą już oglądać klienci zarówno największych sie
Stadionowy punkt dostępowy Wi-Fi radzi sobie z dużym zagęszczeniem użytkowników i zakłóceniami, zapewniając dużą przepustowość oraz odpowiedni zasięg na potrzeby mobilnego przesyłania wideo i danych.Nowy kontroler Wi-Fi
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro