Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Rynkiem Klientów Indywidualnych w Netii została jedną z pięciu finalistek i otrzymała Nagrodę Publiczności w plebiscycie Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman roku 2010.W trz
Podczas dzisiejszej gali konkursu „Liderzy Filantropii 2011” organizowanego przez Forum Darczyńców, Telekomunikacja Polska otrzymała nagrodę specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społeczn
Rozwiązanie Connected Vehicle Cloud, oparte na wielousługowej platformie firmy Ericsson (Multiservice Delivery Platform ? MSDP), zapewni w nowych samochodach firmy Volvo dostęp do informacji i rozrywki, aplikacji i usług telekomun
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
TP jest oburzona praktykami nieuczciwych handlowców innych operatorów, podających się za pracowników Telekomunikacji Polskiej. Uważamy, że jest to czyn nieuczciwej konkurencji i jako taki powinien podlegać kar
Telekomunikacja Polska nawiązała współpracę z firmą Crossbeam w zakresie ochrony przed atakami na infrastrukturę sieciową TP oraz jej klientów. Umowa umożliwi w przyszłości tworzenie usług bezpieczeństwa
31 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po raz
Podczas tegorocznej edycji kongresu Netii ?Biznes to Rozmowy? gośćmi specjalnymi będą przedstawiciele firm Microsoft, Ericsson i F-Secure. Opowiedzą m.in. o swoich doświadczeniach zawodowych w międzynarodowych firmach z perspekt
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu
Netia zawarła z Agencją Rynku Rolnego kontrakt na uruchomienie i utrzymanie sieci transmisji danych pomiędzy centralą klienta i jego kilkunastoma oddziałami. Umowa podpisana została na trzy lata. To już kolejny tego typu sukces