Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i
Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzywi owoców. Freggia prezentuje wyjątkowe urządzenie, k
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
AVM na targach Mobile World Congress 2018Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych: WiFi w topologii mesh by uzyskać lepszą wydajność sieci domowej W czasie Mobile World Congress w Barcelonie (26.02-1.03.2018) firma AVM z
62 procent widzów korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji ? wzrost o 18 punktów procentowych w ciągu jednego roku 67 procent wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy 60 p
Lider branży transportu morskiego wyposaży całą swoją flotę w komunikację mobilnąKorzyści: sprawniejsza interakcja ze statkami, prewencyjne rozwiązywanie problemów i szybkie informowanie klientówW ciągu najb
Sprzedaż spadła o 4% rok do roku, głównie wskutek bardzo dużego spadku sprzedaży rozwiązań CDMA oraz zmniejszeniu wydatków na sieci przez operatorów z regionów dotkniętych trudnościami makroekonomi
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne