Wynalazca technologii Bluetooth, dr Jaap Haartsen, który pracował swego czasu w firmie Ericsson, otrzymał nominację Europejskiego Urzędu Patentowego do nagrody „Wynalazca Roku”Bluetooth to przełomowe zł�
Rozwiązanie Connected Vehicle Cloud, oparte na wielousługowej platformie firmy Ericsson (Multiservice Delivery Platform ? MSDP), zapewni w nowych samochodach firmy Volvo dostęp do informacji i rozrywki, aplikacji i usług telekomun
Każda firma, która zamówi kompleksowy pakiet telekomunikacyjny Netia Business Office (BO), dla każdego użytkownika usługi otrzyma bezpłatnie narzędzia z najnowszej oferty komunikacji zintegrowanej Netii – Unif
Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawk
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
Dostęp do internetu z prędkością do 20 Mb/s za 45,90 zł miesięcznie, a opcja do 50 lub 100 Mb/s za jedyne 65,90 zł miesięcznie. Pakiet internet z Telewizją Osobistą za 79,90 zł miesięcznie oraz usługa Multiroom w atrakcyjn
Najnowsza usługa wideokonferencji od Netii pozwala na przeprowadzanie wielostronnych rozmów wideo w jakości HD i współdzielenie plików. Usługa Netia Video Anywhere to uniwersalne rozwiązanie, dostępne na urządzeniach mobilnyc
Zbliża się 23. edycja wystawy Audio Video ShowDo startu 23. odsłony Audio Video Show zostało mniej niż dwa miesiące. W dniach8-10 listopada loże VIP PGE Narodowego oraz apartamenty luksusowych warszawskich hoteli – Golden Tu
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K