Netia ogłosiła wyniki finansowe za III kw. i okres dziewięciu miesięcy, zakończony 30 września 2012 roku. Przede wszystkim z powodu mniejszej liczby niskomarżowych usług głosowych i dostępu do internetu, Spółka odnotowała
Od 1 grudnia wszyscy klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać ze Strefy Korzyści oferującej zniżki od 5 do nawet 40% na zakupy w wybranych sklepach i punktach usługowych. Wystarczy przy zakupie przedstawić bieżącą fakt
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Godny zaufania, pomocny i szczery ? taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskompliko
Podwojenie wolumenu biznesu w PolsceOSS/BSS nowym obszarem wpływów Ericssona w PolsceNowe miejsca pracy w firmie EricssonOliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce, przedstawił plany spółki na najbliższy okres.? Uważam,
Rosnące upowszechnienie smartfonów powoduje nowe wymagania dotyczące jakości sieci i obsługi użytkownikówRozwiązanie Smartphone Network Optimization firmy Ericsson ułatwia operatorom sprostanie tym wyzwaniomOfer
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Ericsson we współpracy z super-didżejem i producentem muzycznym Aviciim stworzy pierwszy na świecie przebój metodą crowdsourcingu, wykorzystując nagrania, które od 9 stycznia mogą przysyłać faniStudium przypadku wykazało,
China Mobile Hong Kong (CMHK) wybiera firm? Ericsson w celu wprowadzenia technologii TDD w swoich komercyjnych sieciach LTEEricsson i CMHK wspólnie zbuduj? w Hongkongu sie? konwergentn? LTE FDD/TDD opart? na standardach 3GPP,
Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP.