Szerokopasmowa brama sieciowa (Broadband Network Gateway ? BNG), działająca na routerach SSR (Smart Services Router) z serii 8000, pozwala trzykrotnie zwiększyć liczbę obsługiwanych abonentówUmożliwia użytkownikom w domach i
Podczas uroczystej Gali Mobility Trends 2012, która miała miejsce 23 stycznia w warszawskim Teatrze Capitol, rozdane zostały nagrody rynku telekomunikacyjnego i nowych technologii ? ?Złoty Bell?. Netia i jej usługa Netia Fon, umo�
Godny zaufania, pomocny i szczery ? taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskompliko
Sprzedaż spadła o 4% rok do roku, głównie wskutek bardzo dużego spadku sprzedaży rozwiązań CDMA oraz zmniejszeniu wydatków na sieci przez operatorów z regionów dotkniętych trudnościami makroekonomi
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Telekomunikacja Polska podpisała dziś umowę z Zarządem województwa pomorskiego na budowę infrastruktury zapewniającej mieszkańcom Pomorza dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dzięki wykorzystaniu środków z Unii
Data 25 stycznia 2021Epidemia przyspieszyła cyfryzację, a z nią rozwój OZEGDAŃSK – Aż trzy na cztery firmy z branży technologicznej, medialnej, finansowej i telekomunikacyjnej przyspieszyło cyfryzację wskutek epidem