20 marca 2012 roku rada nadzorcza firmy Netia SA powołała jednomyślnie Mirosława Godlewskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki na kolejną, pięcioletnią kadencję. Prezes Zarządu Netii został powołany po raz
Ericsson ConsumerLab publikuje raport „Rozsądny mobilny dostęp szerokopasmowy” (Smarter Mobile Broadband), z którego wynika, że mądre zarządzanie mobilnym Internetem i naliczanie opłat może znacznie pop
Oferta Nowej Netii została wzbogacona o ekonomiczny dostęp do internetu do 1 Mb/s, który na bazie sieci własnej kosztuje zaledwie 29,90 zł miesięcznie. W takiej samej cenie oferowany będzie również pakiet kanał&oa
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Informacja prasowaWspóładministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstwUnijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla grup przedsiębiors
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
Branża telekomunikacyjna przechodzi proces głębokiej transformacji. Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych innowacyjnych i spersonalizowanych produktów oraz elastycznych i prostych w obsłudze systemów płatności. Z
Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro
Dobry zasięg i brak ograniczeń w korzystaniu z Internetu są głównymi czynnikami, decydującymi o wyborze oferty operatora Liderzy Internetu są w sieci prawie codziennie. Częściej, niż pozostali internauci
Czwarty Kongres Netii ?Biznes to Rozmowy? z wystąpieniami gości specjalnych, wśród których znajdzie się m.in. założyciel serwisu Flickr, rozpocznie się już jutro o godzinie 10.00 w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach.
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w internecie, dotyczy to 80 proc. osób spośród ponad 12 tysięcy badanych w 12 krajach.Wydatki na subskrypcję telewizyjną zwiększyło 22 proc.